דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באינטרנט עם תוצאות ומיד! 

מאת    [ 11/10/2013 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1806 פעמים ]

תוצאות ומיד!

כולם רוצים תוצאות ועכשיו, שיווק באינטרנט, כמו כל תהליך שיווק, גולם בחובו בניית אסטרטגייה שיווקית, כלומר בניית שלבי התפתחות מדורגים אשר בסופו של תהליך יובילו למכירה הנכספת והגדלת הרווחים. בשביל להצליח לאורך זמן צריך לעבוד קשה, גם אם זה לא נראה כך וגם אם נראה לך כאילו כולם עושים זאת ללא השקעה מרובה, לא כך פני הדברים בעולם האמיתי. אם רק הבוקר שתלת זרעים לחמניות, אל תצפה לפצח גרעינים כבר הערב במשחק של ריאל מול ברסה. אל תשלה את עצמך שברגע שהשקת את פרוייקט חייך כל העולם יעמוד דום ויתחיל להשתמש במוצר החדש שלך. השקעת עכשיו סכום גדול בפרוייקט שאפתני, כל החיים שלך זה הפרוייקט הזה, ניתקת קשר עם כל העולם ואישתו רק כדי שתוכל להתרכז בפרוייקט. לא היית כשהבן של אחיך נולד, לא הופעת לבריתה של הבת של החבר הכי טוב שלך, אתה כמעט ולא ישן בלילות, אתה כל היום חושב על ההצלחה האישית שלך.

בכל כלל יש יוצא מן הכלל.

אני לא פוסל את זה שתשיג תוצאות מיידיות וטובות אפילו ללא אסטרטגייה שיווקית וללא שימוש בשיווק באינטרנט כלל. אך קח את התוצאות הללו,  את אותם ההישגים הרגעיים, בפרופורציה לתחום העיסוק ותנתח את המהלכים בחוכמה. דייג מנוסה שהולך לדוג, רוכש חכה מתאימה לסוג הדגים שהוא רוצה לדוג, חוט דייג שיעמוד בעומס של הדגים שהוא שולף מהים. הדייג גם משקיע זמן בהכנת פתיונות לסוג הדג שהוא רוצה לדוג ולאחר שהכל מוכן, הוא מודע לכך שיעבור זמן רב עד שיצליח להוציא ולו דג אחד בודד ומסכן מן הים. דייג חובב שהולך לדוג ירכוש חכה זולה ופשוטה, יכין פתיונות על פי שמועות ויצא לדוג. והיה ואותו דייג חובב ישלוף דג בחמש דקות הראשונות בחיים שלו שהוא מנסה לדוג הוא יחשוב שזה התחום הקל בעולם ואיך כולם טיפשים המזבזים את הזמן שלהם על חכות יקרות ופתיונות מיוחדים. העתיד יבהיר לו אחרת.

כאשר תשיג תוצאה מיידית, דע לך, לרוב עשית משהו לא נכון. הבעיה היא שככל הנראה תתפתה לעשות זאת שוב ושוב כי הצלחת בפעם הראשונה והיחידה הזו, וכך תגרר למעגל קסמים של הפסדים כואבים. לעומת זאת, כאשר תלך בשלבי האסטרטגייה השיווקית שבנית מבעוד מועד ותתמיד, תגיע אל היעד. צעד אחד בכל פעם, תלך קדימה ותכבוש את כל היעדים. על ידי התמדה בתהליך, תווכח איך שיווק באינטרנט עובד להצלחה האישית שלך.

צר לי לומר לך, אבל כאשר עזבת את כל העולם סביבך וויתרת על חברים, משפחה וזמן איכות, אתה עשית את הטעות הגדולה מכל, טעות שעליה תשלם בהמשך יותר מהסכום שהשקעת בפרוייקט שלך בהרבה. כאשר הסתכלת רק ישר והלכת קדימה בכל הכוח, בעצם ויתרת על הנכסים החשובים ביותר בחיים שלך תמורת התמקדות במשהו שאולי יצליח ואולי לא. הנכסים הגדולים בחיים שלך הם הקשרים שלך עם אנשים, החיבור עם העולם האמיתי, עליו מתבסס שיווק בכלל וכן שיווק באינטרנט בפרט, בסופו של דבר מאחורי כל דבר עומדים בני אדם. הפקיד בבנק הוא שמאשר לך הלוואה, החברים שלך הם אלו שיבקרו טוב ביותר את הפרוייקט שלך לאחר סיומו ויגידו לך את האמת, המשפחה שלך הם אלו שיתמכו בך, לטוב ולרע, הם יהיו שם גם במידה והפרוייקט שלך יכשל.

זכור! כולם אנשים סביבך, גם אם זה נראה לך שרובוטים קטנים הם אלה שעושים את העבודה, אלו הם אנשים עם רגשות ורצונות משלהם. ככל שתתחבר לאנשים סביבך הדרך שלך להצלחה סלולה עבורך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב